Thursday, February 20, 2014

batuk dan muntah

kawan bloggers penah tak alami mcm iya???

iya kan if sakit tekak je,rasa gatal2 tekak tu
mesti pastu nk tmuntah.kadang tu muntah pon.
terok lak tu!!! -_-"

penah kat umah mertua muntah kat tepi katil.
mcm xleh kawal.tahu2 keluar je.

penah gak kat opis.tgh2 meeting batuk2.
iya dah tak sedap ati tros keluar jap.
and..pastu muntah.

nanti mula laa perot lak sakit sbb abis dh sume pon keluar.
huuuu.

lame dh gak iya xalami.then lately ni stat sakit tekak.
suspend sket.sbb jap2 terasa2 nk puke.
huuuu.


anyway...penah x jadi kat hangpa?
agak2 kenape ye jadi mcmtu?
sebab b4 kawen xpenah pon sakit tekak sampai nk muntah.
sejak stahun dua ni jaa la kalo batuk gitu.hrmmmm.
pelik.
 

3 comments:

  1. iya..me pun mcm tu..
    kalo sakit tekak ke..gatal tekak ke..batuk ke..
    mesti rs nak tmuntah..kdg2 uwek2 je..tp kdg2 smpai terbelahak terus..
    tp me mmg dr dlu mcm tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. yke???hmmm.umi penah ask doctor x?iya penah ask doctor tu lak pelik.hahaha.

      Delete
    2. xpernah tanya doc plak..tp me rs nak muntah tu sbb efek bile ade sesuatu kat tekak tu kot..hihi..agknya lah..

      Delete