Wednesday, November 6, 2013

nanges di awal tahun

Salam Maal Hijrah 1435 untuk semua.
malam awal tahun tu iya berborak ngn suami.

iya cakap letih sgt.xtahu nape.
pastu biase laa sll gurau kata iya pregnant.ehe~

pastu iya cakap rasa mcm nak nanges.
dah dia kata "kenapa tibe2?"
kata "ntah.byk sgt pkir kot"

pastu iya cakap la "iya takot"
"takot ape?"
"MATI

pastu hubby tros nyanyi lagu wali band

"ingat mati, ingat sakit...
 berapa dosa kau buat...."

apelagi....tros laa nanges iya.
huhu.sudahnye suami kena pujuk.

terasa sangat.

semoga tahun baru ni menjadikan kita semua hamba Allah yang lebih baik.ameen.ameen.

4 comments:

  1. iya..
    mmg mcm tu..kdg2 kita rasa penat sangat n rasa nak nangis je kan..tetiba je n xtau ape punca..
    hmm..mslh cik hormon kot..

    ReplyDelete
    Replies
    1. yekot kann.iya kadang2 mmg cmtu tp xde laaa melalak trok.kadang tu menitik sikit je.pastu huha balik ngn husband.hehe. ^_^

      Delete
  2. huhuh.... shee pun same iya.. biase la kite pompuan nie...
    mmg kekdg kite akan rase penat +letih+sakit dgn semua y ader dlm hidup.. n MATI itu sentiase di dlm fikiran..... tp xper iya kite perlu teruskan hidup.. ALLAH SWT masih lagy memberi kite peluang utk terus beribadat n ingat padanya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq chee....betul tu.Allah sentiasa ada.kita je nak ke taknak berubah n ingat padaNya

      Delete